Close

Indheater AB – Обігрів стрілочних переводів

Indheater AB – Обігрів стрілочних переводів

Indheater AB – Обігрів стрілочних переводів. Сніг і лід на стрілочних переводах одна з найболючіших проблем на залізниці. Коли гостряк стрілки знаходиться в неправильному положенні після перемикання, це, як правило, призводить до збою сигналу, порушення графіка роботи рухомого складу та, відповідно, до істотних витрат. При цьому існуючі системи обігріву, що використовують нагрівальні елементи з високим питомим опором, не завжди справляються з поганими погодними умовами.

Представник в Україні – ПП “ПРОМ-АЛЬЯНС” +38 057 7175601

Система обігріву стрілочних переводів

Шведські фахівці з компанії INDHEATER AB розробили більш ефективне рішення, засноване на технології індукційного нагріву. Новаторська система обігріву стрілочного переводу, спроектована шведською компанією, забезпечує швидкий, економічний, ефективний процес видалення льоду і снігу на стрілочному переводі. Принцип роботи нової системи полягає в наступному: в індукторі наводяться потужні струми високої частоти, в результаті навколо нього виникає електромагнітне поле. Електромагнітне поле наводить вихрові струми, які розігрівають пластину. Пластина розташована в межшпальном просторі і закріплена під підошвою рейки. Система складається з декількох нагрівальних елементів, розташованих уздовж гостряків стрілочного переводу, а температура нагріву регулюється термостатом індивідуально для кожного елемента.

Система обігріву стрілочних переводів

Система обігріву INDHEATER набирає робочу температуру (120-135 ° СМ) в лічені хвилини і ефективно розтоплює сніг та лід. Швидкий нагрів дозволяє ефективно використовувати систему під час великих снігопадів, а висока температура очистить стрілочний перевід від снігу та криги навіть в дуже сильний мороз. Нагрівальні елементи кріпляться на підошву рейки за допомогою всього двох затискачів. Кожен нагрівач підключається до живлення безпечним та надійним штепсельним роз’ємом. Це значно скорочує час монтажу та дозволяє задіяти мінімальну кількість працівників для встановлення системи. Надійна конструкція пристрою розроблена таким чином, що дозволяє проводити очистку шляхів снігоприбиральної технікою. Монтажні елементи повністю захищені двошаровим антикорозійним покриттям. Індуктор захищений сталевою пластиною товщиною 10 мм. Покриття нагрівальної пластини витримує температуру до 400 ° С. Пристрій і штепсельні роз’єми повністю пило- та водонепроникні (ступінь захищеності IP 68).

Шведська система обігріву стрілочних переводів на основі індукційного нагріву дозволяє істотно знизити витрати на механічне розчищення, мінімізує можливі витрати, пов’язані з порушенням графіка руху рухомого складу через обмерзання стрілочних переводів та дозволяє економити до 60% споживаної електроенергії в порівнянні зі звичайними нагрівальними кабелями. Контроль за системою здійснюється з шафи управління, що розташована поруч з залізничною колією. У ньому розташовані загальний і індивідуальні автомати для включення нагрівальних елементів, індикатори положення гостряків та керуюча електроніка. Є можливість підключення камери спостереження, яка може включати обігрів при снігопаді в автоматичному режимі.